سرمایه گذاری در یونیک فاینانس خوب است؟

 

Image result for ‫سرمایه گذاری در یونیک فاینانس‬‎

مقدمه یونیک

یونیک فاینانس (Unique Financ) از سال 2016 فعالیت خود را شروع کرده است. این شرکت که ساختار هرمی دارد به سرمایه گذاری در بورس آمریکا (نزدک) می پردازد. این شرکت در بورس به معامله سهام شرکت های بزرگی نظیر فیس بوک، اپل، مایکروسافت و … مشغول است. عده ای معتقدند مقرر اصلی این شرکت در زوریخ سوییس قرار دارد در حالیکه این صحبت اثبات نشده و شرکتی با نام مشابه به نام Unique Finanz در این کشور پیشتر ثبت شده است.

از نکات مثبت این وب سایت استفاده از پروتکل Https و وجود گواهینامه معتبر و همچنین تایید شدن آن توسط آنتی ویروس مک افی است اما با این حال عده ای معتقدند این سایت جعلی بوده و scam است. در ادامه به بررسی دلایل این ادعا اشاره می کنیم.

 

آیا یونیک فاینانس ی می کند؟

یونیک فایننس خود را بیشتر از یک شرکت مدیریت مالی و سرمایه‌ گذاری می‌ داند و به گفته خود بیشتر از 10 سال سابقه کار در این امور را دارد اما با یک جستجوی ساده در گوگل متوجه خواهید شد که آنچنان هم که بانیان این سایت ادعا دارند اطلاعاتی از سابقه درخشان آنان موجود نیست، نکته‌ ای که خیلی جلب توجه می‌کند نبود آدرس و شماره تماس در وب سایت این شرکت است که بسیار شک برانگیز است که صاحبان این وب سایت مایل به مخفی کردن خود هستند (اسامی که در وب سایت به عنوان اعضای سایت ذکر شده‌اند با یک جستجوی ساده در موتور جستجوی گوگل متوجه خواهید شد که ارتباطی با وب سایت ندارند)

 

نکته منفی دیگری که جلب توجه می کند سرعت کم وب سایت است که با توجه به محتوای سایت کمی غیرعادی به نظر می‌رسد. رتبه این سایت در ترافیک اینترنتی الکسا حدود ۹۵۰۰۰۰ است که از سایت های با بازدید نسبتا پایین به حساب می آید.

از نکات جالب دیگری که درباره این سایت به چشم می‌آید نبود بازخورد در سایت های دیگر است. همچنین این وب سایت هیچ حساب کاربری در شبکه های اجتماعی ندارد که در دنیا امروزه کمی عجیب است.

نکته شبهه برانگیزی که با اطلاعاتی که از سایت website.informer.com استخراج می شود کلمات کلیدی مورد استفاده شده در سایت است که در میان کلمات کلیدی عنوان شده توسط صاحبان سایت از کلمه یونیک فاینانس که به فارسی نوشته شده جلب توجه می کند زیرا که صاحبان این وب سایت آن را در کشور امریکا به ثبت رسانده و طبیعتاْ دلیلی برای استفاده از کلمه کلیدی به زبان فارسی به جز حضور در جستجو به زبان فارسی (هدف قرار دادن کاربران فارسی زبان) وجود ندارد.

هرچند در وب سایت های مختلف بازخوردهای مثبت و منفی بسیاری درباره این وب سایت وجود دارد اما سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که سرمایه گذاری در چنین وب سایت های دارای ریسک بسیار بالایی است و با توجه به نبود آدرس و مشخص نبودن هویت واقعی صاحبان وب سایت در صورت بروز مشکل رسیدگی به شکایت تقریبا غیرممکن خواهد بود و درصورتی که این سایت هدفی جز ی از کابران زود باور داشته باشد دلیلی برای مخفی کردن این اطلاعات وجود ندارد.

 

تمام شد


niketablighat.ir سایت ,یونیک ,توجه ,شرکت ,سرمایه ,فاینانس ,یونیک فاینانس ,سرمایه گذاری ,دلیلی برای ,وجود ندارد ,کلمات کلیدی ,گوگل متوجه خواهید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ کلاس دهم امام رضا علیه السلام لینو پایگاه اطلاع رسانی گروه هنری فایز و هیات تعزیه گردانی حضرت زینب (س) کاکی کافه عصرونه سایت رسمی سهیل اس اچ اوج یادگیری کنکور آسان است گالری عکسهای امین غـــلامـيــاري کلایمر